lita på varandra

När jag kramar/pussar mina killkompisar på kinden menas det inte att jag stöter på dem.
Det kallas vänskaps kärlek.
Jag är sån som person, det vet nicke redan om.
jag vill sprida en glad känsla till dem jag möter och vill ha en trevlig kväll med skratt och kramar oavsett könet!
.
Nicke är en person som ger sina tjejkmopisar komplimanger OCH JAG BLIR LYCKLIG AV ATT SE DET, DET MENAS MED ATT JAG HAR EN TRVLIG POJKVÄN <3 !
.
Vi har gått igenom flera år av kärlek och livet har varit en bergodalbana vi har varit ifrån varandra och jag har rest iväg och bara festat med grabbar och nicke har haft tjejkompisar som sovit över.
.
Vi litar på varandra.
.
hur gör man det då? om man nu inte redan litar på varan.
.
- man sätter varandra i sådan situationer där man "tror" att man kan bli svartis och undra över vad sin partner gör och att sedan bevisa gång på gång att man är trogen och att MAN KAN HA VÄNNER MED DET MOTSATTA KÖNET utan att bli kär eller attraherad.
.
- Man bevisar på olika sett att man älskar varandra , inte bara genom att köpa saker utan visar och säger att man är en partner som är trogen.
.
- Man har en bra själv känsla över hur man vill leva livet. Har man ett bra förhållande och att man mår bra själv så är man inte otrogen.
.
Till er som är oroliga och tror att kompisen stöter på en, fråga!
Att prata är en kod till lösningar ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0