avståndet mellan oss..

Har haft tankar i mitt huvud som bara maler och maler.
.
Det är dem där tankarna om hur kul det va förr i tiden bland dem där vännerna man hade, bland dem vänner man fortfarande har..
.
Men en del har bara lixom tagit avstånd..
.
Eller vad är det som händer när tiden bara går och går..?
.
MED TIDEN FÖRÄNDRAS ALLT.. då menar jag allt..
.
hur man känner för saker och vad man gör och hur man tänker..
klädstilen
håret
hur man pratar
vad man gör utav dagarna osv..
VILKA MAN UMGÅS MED..
.
jAG HAR TRÄFFAT NYA UNDERBARA MÄNNISKOR SOM JAG ÄLSKAR ATT VARA MED, MEN DEM DÄR VÄNNERNA SOM MAN INTE UMGÅS MED OFTA DEM SAKNAR JAG..
.
En del har fått barn , en del har flyttat, och jag vet att barn och annat tar tid..
Men varför ska man sluta umgås med dem som gör en glad??
.
jag kanske inte gör vissa glad?
.
Mycke tankar ...
.
En sak vet jag att när jag och nicke skaffar barn så ska jag alltid ha den där tanken att jag ska umgås med dem jag tycker om och att bara för att man är upptagen med vissa saker så ska jag inte glömma den kärlek jag har bland mina vänner <3
.
Livet går ut på glädje och drömmar och det kan man få bara man gör det på rätt sett! <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0